Ganska jobbig dag?


Var hur seg som helst i morse, när klockan ringde tänkte jag : vem fan är det som har ställt den? blev skitarg sen kom jag på att jag skulle upp och jobba,
började nästan grina och sa för mig själv ; jävla fittjobb och så var väl min dag förstörd.
Det började med att en hel pall inte hade kommit, så det var ett sjukhelsike, sen var papperscontainern full och det är hur mycket kartonger som ska i,
sen så hade de inte tömt på pallarna så den var också full - och ingen kunde köra trucken så vi visste inte hur vi skulle göra, det fattades inleveranser och jag visste inte var jag skulle sätta dem. Kunde inte bli bättre start på min första dag själv, va? Det var helt katastrofalt
och jag tog all skit på mig, för visst var det så att det var mitt fel att jag inte kunde
fixa containern och sånt. Fan att jag har sån dålig självkänsla alltså, jävla skit!

Jag slutade kring två och så åkte jag hem och sov, fick damp på alla som smsade mig. Funderar starkt på att stänga av telefonen jämt när jag sover.
Det blir liksom skönare då.
Mammsen kom hem kring halv 5 och frågade om jag ville ner på stan, och självklart. Jag lovade mig själv att inte handla någonting, för det blir bara massa onödiga saker. Men det löftet drog jag på en gång, så en hårfärg och en mascara och en till grej följde med mig hem. Men , onödigt? njä, det behövs ju ;)


Kommentarer
Postat av: rickard. z

förlåt om jag störde dig med sms när du sov :(

2008-07-07 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0