Ledsen för att..

jag är ledsen på mig själv för att jag inte laddar upp bilder! Men saken är ju den att jag aldrig hinner knäppa, och jag sitter oftast nere på datorn nu där jag inte har någora bilder. Kanske ska jag ta med mig kameran till jobbet en dag och fota allt roligt som händer här?;) Nej vi får se, jag har ju faktiskt 2½ vecka kvar på mig att ta massa bilder, tänk att det bara är så lite tid kvar nu.. jag har alltså varit här i 7 veckor. Helt sjukt!
Det som är positivt med detta är ju att jag lätt kommer komma in i skolrutinerna (jag börjar ju samma tider nu.) och att jag tjänar fett med cash. ;) lite tråkigt är det ju att man inte hinner sola, för det är ju de sommarlovet går ut på, men å andra sidan har det ju inte varit så bra väder, är väl nu på slutet det har varit bra bara.


Nu ska jag snart gå till massagestolen tror jag, har så ont i ryggen. Sen efter jobbet så ska jag och Sara ner på stan igen, fortsätta på presenten till hennes kusin sen blir det massa shopping. Kan det bli bättre?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0