Vill ni verkligen höra?

Usch, det har varit så tomt här på bloggen i helgen. Nog för att jag har varit borta men jag har saknat att blogga lite grannh faktiskt. Men nu? Nej, nu är jag inte ett dugg sugen. Jag vill bara lägga mig i sängen och se på en film och sånt gosigt. :)
Helgen i helhet har varit mysig, har blivit lite sur titt som tätt men vad ska man göra om man har lingonveckan? Finns väl inget att göra, de i min närhet får acceptera läget bara.
Vi har iallafall solat, ätit supergott, vräkt i oss godis, festat, varit uppe heeela natten, kubbat (jag och ellen vann tre gånger på rad!) och massvis med mer. Såna där saker man gör när man är i stugan liksom. Jag kan bara säga Tack till alla ni goá människor i Gårdskär. You are great!
Det var en tjej som sa att hon läste min blogg också, och hon tyckte att den var king ;P känns niiiiice!


lillebror tobias :)


Lillebror William försökte göra en Wickan-pose  ;) den blev ganska snygg tycker jag.

Jimmy, Emelie, Bella och Cissi! Världsbäst

Bella och Emelie :)

Cissi, Emelie, Bella och Mange :) gofisaar

haha ;)
 
sen försvann ju min kamera och då kommer de såna här kort ;D

Cissi =) <3

gah, jag ser helt borta ut men bella var fin som faaan så jag lär lägga in den in endåå ;P

Bella å Cissi : )<3

Cissi, jag och bella =)

Cissi och Jag :) Så himla fint nere vid sjön!

Sen träffa vi min älskade lillebror. Fytusan vad jag älskar dig!

Jag och GO-David =)

Nej men alltså det är inte jag som är fotografen, vad får du det ifrån?

Mysungar!

sen gick vi till busshållsplatsen och där sluta min kväll ;D

Kommentarer
Postat av: Bellaaa

vi måste bara göra om de här ;D kom till gårdskär oftare! :) <3

2008-07-06 @ 19:26:27
URL: http://isabella91.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack själv Wicky, de va en toppenkväll! <3 vi bara MÅSTE göra om de nån gång i sommar! =D

2008-07-07 @ 14:14:36
URL: http://cissi90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0