Nu drar jag!

iväg till båten, haha. Myran - mammas bästa kompis - ville sova där inatt och hon erbjuder mig skjuts till imorgon så varför ska jag tacka nej till det? man sover ändå så himla bra i båten, höra vågorna guppa och fåglar som "sjunger", frisk luft och alltihopa. MYSIGT med andra ord!

Har precis varit och nattat Louise och jag älskar henne så himla mycket. Nu slog det mig hur mycket hon verkligen betyder för mig, jag kan inte tänka mig ett liv utan henne, det går bara inte. Hon är en del av mig och hon är en av orsakerna till varför jag mognat såpass mycket under tre år nu. När jag gick ut så sa hon; jag älskar dig Wiktoria.
Då smälte jag. Jag älskar dig så himla mycket..

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Ge mig en puss!

2008-07-16 @ 12:36:22
Postat av: wickan

tänk om jag inte vill de då?!;)

2008-07-16 @ 16:14:03
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: Växelhäxan Sara!

I know you want to ;)

2008-07-17 @ 08:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0