O' MY GOD!

Hur varmt är det inte ute då? Det går fasiken inte att ligga mer än en halvtimme, sen gå in och ta en paus. Sjukt jobbigt, men ändå härligt att det finally har blivit sommar,ja, för er som har sommarlov då ;P
Imorse testade jag mina skor som jag köpte igår och mina fötter måste ha växt över natten så var tvungen att springa till bussen, snabbt byta skor, köpa med mig ett par blåbär och sen hem och lägga mig i solen igen. har faktiskt fått färg och det känns så jävla skönt :)
Har en timme kvar på mig att ligga ute, sen lär jag hoppa in i duschen, laga mat, packa allt till elin och sen dra dit! Ska bli så kul ikväll :) som alltid.


Skitkonstig bild, men tänkte underhålla er lite nu när de inte blivit så mkt bilder;)

Kommentarer
Postat av: janina ramstedt

Svara på dagens fråga i min blogg. Kram.

2008-07-26 @ 13:08:51
URL: http://ramstedtduvet.blogg.se/
Postat av: josephine

sötnos :)

2008-07-27 @ 16:19:13
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0