Okrossbar

just nu känns det som att jag inte duger till någonting, vad har jag gjort för fel ? nej, du ser .. Inget!
Blir bara så irreterad på att du lär kasta skiten på mig, direkt något händer. vafan, jag bryr mig inte om ditt jävla privatliv, du har ju sagt klart och tydligt hur du vill ha det!


men nog om det, orkar inte bry mig egentligen. Nu sitter jag och pratar med lite goa gubbar på msn, roligast är väl ludde, vi sitter med det där "ish" språket, ni vet som man gjorde för flera år sen när man var cool? vad händish liksom? ;)
Jag får lite damp på en kille jag pratar med, för han uppdaterar inte sin blogg. varför gör ingen det för? hallååååå!


Kommentarer
Postat av: rz

jag ska ju uppdatera min blogg muntligt för dig sen:D (va kanske inte mig du mena men (aa)

2008-07-03 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0