Sjukt samhälle or what?

Kidnappningar, barnpedofili, mördare, ja, det finns allt! Det är så jäklarns sjukt att man måste vara rädd när man går utanför dörrarna hela tiden. Men detta gör mig mörkrädd. Vart är vi på väg? Fan jag började väl använda bikini när jag var runt.. ja mycket äldre än två månader iallafall? herregud!

Nu sitter jag och Sara och pratar om en liten flirt som försigår här på jobbet, det är alltid roligt att se work-love haha ;) Sen ska vi gå till något ställe och käka lunch. Mysigt värre va? Man skulle kunna tro att det var oss ovanstående text handlade om, mwahah :D


Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Men det gör det ju också, men det är ju schysch schysch om det!

2008-07-24 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0