stekigt va?

Jag och Sara tog en liten break nyss och gick till OK och köpte lite godis och glass, jag menar lite cred måste vi ju ha för att vi jobbar så himla bra och inte tar någon frukost och bara en halvtimmes lunch , liksom ;)
Så nu sitter jag och retstickan här och smaskar polly. Jag kan inte äta polly utan att tänka på den här; Petter och jag, vi är goda vänner. osv osv osv. Den sätter sig i huvudet varje gång jag stoppar in en polly i munnen. haha
Nej men vi ska bygga en tradition nu, att varje gång det är bra väder ska vi smita ifrån och ta en isglass. Vi lär ju få lite frisk luft, för vi sitter ju inne 8-17 annars, vilket inte är en höjdare precisly.

Jag har kommit på att jag trivs så mycket bättre här nere, det är tur att jag har sara också. Vi har samma humor och retas hela tiden, haha ;P känner mig som ett litet småbarn när man håller på att drygar, och det är såååå kul :)
Nu ska jag fortsätta smaska candy och lösa korsord, sen så är det hemfärd snart, eller ja, om tre timmar!

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Det där lät som min lillebror!

"jag gillar att dryga" gaaaaaaah

2008-07-23 @ 14:37:08
Postat av: Wickan

det är kanske meant to be att han å jag ska va tsm då ;)

2008-07-23 @ 15:30:07
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: Växelhäxan Sara!

HAHA just ja ;)

2008-07-23 @ 16:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0