YIIIHAA!

är på toppenhumör nu, fast ändå värsting trött? kan inte få ihop det där riktigt!
Klöpp gräset när jag kom hem och det tar ju sin lilla tid, men välförtjänta pengar är det iaf ;) skönt att få lite extra klirr i kassan. Nu ska jag göra ansiktsmask och hårinpackning, sen se på desperete housewifes eller Allsång, har inte bestämt mig än. Senare blir det nog Johanna, och om jag inte fattade galoppen fel så skulle vi ut och gå med Jimmy och Berka med. Trevligt värre va!

Ringde och bokade soltid imorn med, som vanligt ;P kommer bli beroende av det här jag.. Men hur skönt är det inte?
Det är ju toppenbra för mig med, eftersom jag slutar vid 5 då solen slutat tagit. Så komme jag ikapp ;)
Förästen ska vi ner och boka resan på måndag.Kul va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0