brist

jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera, men när det är sommar ute och man bara vill ligga och steka, ja, då kommer bloggen i andra hand. igår åkte vi ut med båten, låg och puttrade lite här i gävles "skärgård", nja det som är skärgård här är väl Röman, Limön och Eggegrund ;p men det var mysigt förutom att min kudde flög i vattnet!
när jag kom hem så färgade jag håret, och ja det blev vitt. haha , men det ser somrigt ut :) sen gick jag och johanna ut till Johan och Backman så gick vi och slog lite golfbollar i bomhusbacken. jag är fan king, det lär ju ligga i släkten eftersom min kusin är golfproffs :D så jag kanske ska satsa på det med, haha.


nu ser vi på film på svenskan, bellman nivet? en tysk en norsk och en bellman. de är mys! sen ska jag ner till källmur då det är öppet hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0