En trött Wiktoria

så trött som jag var i morse har jag nog inte varit på länge. Jag gick upp, slängde i mig frukost och gick och la mig igen. dagen har gått skitsegt, kollat på klockan flera gånger och då har det bara blivit en minut mer. Fått skäll har jag också fått, hah wickström gillar mig INTE. tråkigt, men man kan inte gilla alla så att säga ;) bara jag gör bra ifrån mig så struntar jag i han =)
på slutet av dagen kom det massa gods, och det var jag som fick skriva under det, lite fräsigt ! sen kom det en gubbe som sa att han träffat mig förr på systembolaget, jag ba haaapp? och så visste han vart jag bodde också, och berätta hela sin hunds historia. Ja, det var väl trevligt ändå. jag älskar hundar :) nu när jag får min lön ska jag fasiken köpa ett djur, jag har alltid velat haft en vovve eller en papegoja så nu får vi se vad det blir!

när jag kom hem gick jag och la mig i tre timmar, vaknade precis. är så trött och seg :( men det blir gossip girl + film idag med mammsen, skönt. kan man bara vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0