Fika med damerna och...

Ja, efter jobbet var det tänkt en fika med mina två favorit damer - sara och johanna. Men, känner ni oss vet ni att det blir en massa shopping med, dock kan jag inte säga att jag hittade så mycket. Ett par byxor, massa nagellack, ansiktsmask, hårinpackning, silikondroppar, tvålar till ansiktet, ännu  mer tvålar till ansiktet, örhängen, bikini, hårfärg och massa sånt där töntigt ;) dock blir det mer imorgon, då vi har lite mer tid att kika närmare på kläder :) hade ju en besserwisser med idag som är så stressad i affärerna, hah.
Knäpper säkert kort på allt jag har handlat, dock orkar jag inte göra det nu eftersom jag är väldigt stressad , men jag ville hinna med att skriva också. Så, nu sitter jag här med hårinpackning som luktar pepparkaka och ett glas mjölk, alltså ja, jag dricker ett glas mjölk - hårförpackningen luktar inte så!
Drog hem till Sara efter stan och färgade håret och nu är det ganska så vitt, så funderar faktiskt på om jag ska göra mörkt under luggen, ni vet sådär emo-aktigt? jag tycker att det är rätt fräsigt, och alla som jag frågat har jag bara fått bra svar ifrån, så det blir nog det imorgon.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen är det pussycat dolls, imorgon väntar ännu en dag på staden och då kommer nog lite kort på det jag hittat, samt tips om produkterna till ansiktet/håret jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0