Hur kan allt..

hur kan allt bara vända? varför var jag så glad förra inlägget och skrev att jag mådde bäst, då jag verkligen inte gör det? visst, jag mår inte dåligt. jag har en familj som älskar mig, jag har bästa vänner som älskar mig, jag är frisk och så vidare! varför mår jag så dåligt? jag är fan sjuk ju.
Men vet ni? Från och med imorgon( det har jag sagt förr med ) så ska jag BARA tänka positivt. det finns ju positiva saker i allt, har min vän Jimmy lärt mig. så tack gubben, :) han lärde mig även en annan vis grej, och det var att jag inte ska gräva ner mig i någon som  inte skulle gräva upp mig igen. Detta gav mig en tankeställare, för nu tänker jag sluta gräva ner mig och må dåligt för det där =)

Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta och Du kan verkligen få den vissnaste blomma att börja gro igen eller att få den regnigaste dagen att sprida solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0