i löööve it

jag älskar mitt liv just nu, allting kändes så bra igår när vi fick prata ut och jag somnade med ett leende på läpparna. det har  varit toppenväder idag, har gått bäst på APUn, och ja, livet leker helt enkelt, det känns ruggigt skönt att kunna slappna av och inte gå och tänka på det som tynger ner en.. peppar peppar ta i trä..

vill ni veta en synsk grej? igår när jag gick och la mig tänkte jag att det kommer säkert börja brinna någonstans här i närheten i natt. och imorse när jag gick utanför dörren så stack det till i näsan och det luktade ruggit bränt, så hörde jag på radion att det brunnit här i närheten. fy tusan!


veta mer om min APU-dag? klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0