Interpool eller chers?

Direkt efter jobbet drog jag ner på stan i SPÖREGNET, tilläggas bör att jag cyklade! så ni kan ju tänka er hur jag såg ut.. sen såg jag min supersnygga kusin (ja, visst låter det konstigt?;) och det var väl botten..
Köpte en tröja sen cyklade jag hem igen. Det blir ett kort inlägg nu för jag måste springa till bussen som går om fem minuter, ska möta pappa samt familj på Söder, så bär det av till Interpool eller Chers eller nå mysigt ställe. Kameran är med!

Ha det gött så länge.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en trevlig dag! :D Vad gör du? Kika gärna in i min blogg, släng in en kommentar och rösta på min poll om du har tid! :)

2008-06-27 @ 17:09:51
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0