IRRETERANDE MÄNNISKOR!!

ja, då var ettan avklarad då. och vi har bara två år kvar! ;) haha va löjligt. men det var roligt att se alla studenter, fyfasiekn vilken känsla. jag är verkligen avis på er, studenter.
vi gick till klassrummet och fick våra betyg och jag fick diplom för årets glimt ;) känns lite roligt! men det är inte rubriken hänger på, utan när jag åkte till mammas jobb så fick jag se en uppriven mamma som hade haft en helsike dag. skitorolig blev jag och jag frågade vad som hade hänt.. Så först är Bosses ex helt galen, malin min lillesyster har klämt fingret och skulle ner och kolla det nu och då följer min faster med. MEN hennes mamma lär också med? vad ska hon göra där? för er som inte känner mig eller min familj, jag förstår att det låter som en liten grej, men vet man vad den där människan 'är för en människa så vill man bara slå ihjäl henne.
sen har min pappa och hans tjej fixat jobb åt mina brorsor, UTAN att kolla om wille ens vill . Så, här har jag en lillebror som ligger och gråter för att han inte vill jobba, han går bara i åttan och får sitt barnbidrag ändå. jag menar, jag har mitt första sommarjobb när jag går i ettan! men saken är den att Tobbe (min halvbror) inte får något studiebidrag för att han har gått ut nian och fyller år i andra kvartalet. så nu kommer det jävligaste, eftersom inte wille vill jobba tänker Nina ta bort willes barnbidrag?!?!?!? alltså hur sjukt är det inte? jag fattar inte, jag tycker så jävla synd om wille och får inte han sitt barnbidrag kan ni ju hoppa upp och sätta er på att han får pengar av mig.
Nej, jag tycker det är så jävla dålig stil utav er (jag vet att ni läser) för wille ska fanemig inte jobba om han inte vill, Tobbe måste jobba om han vill ha roligt i sommar. De behöver inte göra samma saker och det är ett år imellan dom, låt wille vara liten så länge han vill så är jag glad.



nu ska jag hoppa in i duschen iaf, försöka få bort lite ilska och sen ska jag möta sara vid ica så ska vi köpa saker till ikväll, frukt och sånt. sen blir det myskväll hemma hos johanna och sen får vi se vart kvällen tar oss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jsg vet vem hon är och hon är inte så dum som du säger. jag vet nog vad malins pappa också har gjort, tror du bara det är hennes fel? herregud

2008-06-14 @ 12:37:57
Postat av: Wickan

men är du dum? jag vet vem du är eftersom jag har ip, och jag kan svara på din blogg om du vill det med? det är väl klart du tycker att hon inte har gjort nå fel, du har väl inte hört allt eftersom det är hennes vision du har hört? och så vitt jag vet, är den där människan inte så ärlig av sig. och tycker du att det är bra, att malin inte får prata i telefon med sin låtsasmamma för att anne-marie sitter brevid? det är så fel.

och ja, vad är det bosse har gjort? jag har bott med han länge nog för att få reda på allt som har hänt, så tell me the bad things så blir jag very happy.

idiot!

2008-06-14 @ 13:00:58
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: tess

aja jag har väl fel då, kanske är en idiot och de spelar ingen roll att du vet vem jag är för jag vet vad jag vet. orkar inte tjafsa om en sån sak men tycker bara det var så elakt att skriva så om en människa du inte har med att göra på din blogg? ne men skriv vad du vill, jag mena inget illa! men svara på min blogg då? vad spelar de för roll? dåligt temperament?

2008-06-14 @ 22:53:47
Postat av: wickan

klart jag har att göra med henne, då hon förstör min och malins relation. och det är väl något att ta upp i min blogg, då min blogg handlar om mitt privatliv så får ju jag skriva vad jag vill, eller hur? om det stör dig så behöver du ju inte läsa, och du vet ju "vad du vet", alltså, det som inte är rätt :) jag tycker bara det är idiotiskt av dig att tro på allt hon gör, och jag vet att era föräldrar har skitbra kontakt och därför tror ni på det hon säger. Kanske dags att öppna ögonen och se vad som verkligen händer?

klart jag har dåligt temperament, annars skulle jag inte skriva sådär :) är det nå fel med det eller?:)

2008-06-14 @ 22:57:17
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: tess

aja okej, ja bryr mig inte. men jag vet ju också vad malin har sagt. men visst, klart att jag förstår dig, klart att du vet mer än mig det har jag inte sagt eller, jag vet det.



menmen, ska inte säga nå mer ursäkta!

2008-06-14 @ 23:10:15
Postat av: wickan

2008-06-14 @ 23:10:50
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: wickan

så du vet allt malin sagt om annmarie också? du verkar ju veta allt så du kan ju säga? jag blir bara så less, du vet ingenting om det här och vad som håller på att hända nu. Du kanske inte har pratat med Malin om hur hon känner sig när hon håller på sådär?

tycker faktiskt att du ska ha mer grund innan du lägger dig i .

2008-06-14 @ 23:13:29
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: tess

men snälla, får jag bara säga vad jag tycker? i en blogg så får man väl säga sina åsikter? eller har jag fel! herregud, jag vet att du vet mer än mig jag har inte påstått de heller!

2008-06-15 @ 12:57:58
Postat av: wickan

klart du får, men enligt dig var det ju fel av mig att skriva om någon som inte hör hit - alltså inte skriva mina egna åsikter? dubbelmoral från din sida tycker jag!

2008-06-15 @ 13:52:06
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0