Ord som värmer in till hjärtat......

Imorse var jag på jobbet halv sex. Död? Svar ja! har nog aldrig varit så trött då jag hade riktigt svårt för att somna igår kväll.. Låg och tänkte på en massa strunt, vilket är väldigt svårt att sluta tänka på när man redan kommit in i den "onda cirkeln."
På jobbet pratade jag lite med Thomas, han som ska - jävligt tråkigt nog - sluta imorgon. Han sa bl.a. att jag kommer gå långt i livet pga. min personlighet osv.n. Och vet ni vad? Det kändes enda in i hjärtat. Mitt mål här i livet är att få en bra karriär och ha roligt på mitt jobb. Sen att jag kommer gå långt i livet känns även väldigt bra..

Efter jobbet kände jag för att klippa mig, sagt och gjort, drog till min favviskille eftersom jag behöver lite uppmuntran. Så vi pratade , pratade och pratade. Skönt! Håret blev skitkort, men jag tror att jag redan börjat vant mig vid det! Men jag hade glömt bort att han inte tog kort, men han sa att jag kunde springa in någon annan dag och betala. Så jag ringde mamma och hon åkte dit direkt efter jobbet, Tack älskade du!
Frisören sa även massa ord om mig  till min mamma som värmer in i hjärtat, men det ska vi inte gå in på! vi vill inte ha en skryt blogg,eller hur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0