SLUTKÖRD

sjuk, trött, irreterad, less och you name it.
jag vet inte om jag orkar med bloggen nu, det blev jobbigt när jag skulle skriva två och jag orkade inte uppdatera lika mycket. har väl max skrivit ett inlägg per dag? visst borde det räcka, men jag har haft mål att skriva minst två iallafall. nåja, det var sista dagen på APUN idag, fyfan va tråkigt. jag verkligen stormtrivdes där .. de fick en liten "present" och en ros i tidningen för allt de gjort och för att dem varit så underbara. De hade fixat ihop en grej åt mig med, en 500hundring, det är ju bättre än inget. och de bjöd på lunch varje dag som kostar 100:- med, så de har lagt ut 1000 spänn på mig. rätt onödigt för jag vet inte om jag åstadkom så mycket, men jag hoppas jag gett dem något i gengäld iallafall.
nu ska jag hoppa i sängen och bara tänka, sen hoppas jag på att jag somnar där :)

sköööööt om er, så får vi se när vi hörs nästa gång.


VETA MER OM MIN APU DAG? klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0