stressigt värre

usch. idag har jag haft fullt upp på APU'n heeeela dagen. är riktigt trött i benen men det är sånt man får ta sörrni! :) det är iaf riktigt roligt och jag vill inte ens tänka på att det är sista dagen imorn..
jag har precis kommit hem från min faster , vi hälsade på och fikade lite. riktigt mysigt.. nu ska jag på möte med BBK (bomhus båtklubb), jag och två andra håller i ungdomskomittén där så vi ska bestämma vad vi ska göra i sommar och så. blir nog en tripp med båtarna med alla barn någonstans, gud vad kul :) sen så ska jag ut och gå, sen så är det tv-kväll och städa mitt rum. har aldrig varit sådär stökigt förr, hela garderoben ligger på golvet! suck

Kommentarer
Postat av: yvonne t

ha en bra dag du ^^

2008-06-04 @ 16:48:38
URL: http://chocolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0