Trööööttsamt

idag på jobbet så gick jag in till grossisten för att snacka lite, så frågar mamma om jag känner igen killarna bakom disken, och ja visst gjorde jag det men jag kunde inte koppla in dom i hjärnan. Så jag kunde inte, så berätta dom att de va Ove och Tim, gud va chockad jag blev! Tim var också en unge jag lekte med när jag var liten, och fy tusan vad stor och SNYGG han blivit. just den här dagen ångrar jag att jag inte fixade mig någonting :) så vi satt och skicka massa sms sen, ajabaja wickan!
Nej, men det var skitkul att träffa honom och Ove iaf, kändes som att jag gjorde bort mig lite när jag sa att det var Roberts Gustafsson , men man måste ju bjuda på sig själv :)

nu ska jag se på gossip girl om en timme, och sen ska jag ochmamma se på fools gold :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0