vem är det?

jadu, imorse var jag pigg som bara den! men bara för en anledning - vi ska till kullern idag.
och hur kul är inte det? det ska bli riktigt skönt faktiskt, att slippa allt här. Dock ligger det bara strax utanför Korsnäs så det är väl inte så långt bort, men det finns vissa människor jag mer än gärna slipper se i verkligheten eller på MSN :)
så, ja. Det ska bli skönt. har inte ens börjat packat så jag ska väl göra det nu, sen hämtar jag upp johanna så drar vi och köper det sista :)
Imorgon så ska vi ha vattenkrig mot de vuxna, dock vet inte dom om det än och det får dom inte göra heller. så ungar, klockan 6 ;) på lördag är det kubb-turnering mot Surfing (segelbåtarna) och så ska vi måla fotbollsmålen knallrosa (inte min idé, nej inte alls ;)
så, dags att börja packa! har mycket att göra nu känns det som.. packa ner allt, duscha, sminka mig (för en gångs skull, skönt!), hämta Johanna, ICA. osv osv osv!
ha en SUPER TREVLIG helg och var försiktig med sillen - vet inte varför jag sa så, men alla på jobbet sa det idag, så ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0