Jävla fredag!

Ja det var ju kul!. ååh har spytt, spytt och SPYTT hela kvällen nu. missade let's dance och BELLAS FEST :( fyfan va jag har skuldkänslor, direkt efter jag skrev mitt tidigare inlägg så blev det ett besök på toan! fyfan va äckligt..
jävla skitkväll är väl det enda jag säger. men ett stort + var att Myran kom :) hon bor i norrköping och fyller år imorgon och det gör även malin, så det blir väl lite kalas! jag håller mig dock borta, åker hem till pappa eller något - jag ska inte förstöra för de andra!

ha en mysig/bra kväll!


och grattis än en gång bella, stina och johan (:

Kommentarer
Postat av: J.Carlsson

krya på dig!

2008-03-07 @ 21:41:11
URL: http://MAGIX.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0