lördag

av någon ren händelse så råkade jag klicka på martin stenmark - las vegas, och vet ni vad det är för låt? okej klart ni inte vet, men det är min jazz låt! åh! jag blev så himla glad när jag hörde den! jag har inte kunnat träna på två veckor pga av operation men nu på onsdag är jag back in bussiness igen :) jag har bara missat en åtta på jazzen så det är inga problem! dock så har jag nog missat en hel del på hiphopen/raggan för Anna är en riktig hårdkörare och vill få allt gjort direkt! men jag tror inte att tjejerna har något problem med att gå igenom hela dansen några gånger till, för det är mååånga som inte kan den än har jag hört! men det kirrar vi tjejer, eller hur? :)

ååh vad jag längtar till onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0