söndag

hej på er!

imorse vaknade jag av Malin som frågade om jag skulle med och gratta min kusin, och självklart ville jag det! vi körde på dansmattan där, men det är såååå jävla svårt :D jag fattar inte ens hur man gör så jag står bara där och hoppar, ser bra galet ut iaf :)
på vägen hem så hade vi snöbollskrig, de va himlans mys för det kändes som att man var 5 bast igen :)
lite senare åkte vi till min faster och där var farmor och min andra farmor, kändes helmys att träffa dom eftersom dom bor i borås annars, så man träffar dom inte så ofta.
men en grej som kändes konstigt nu var att jag sa ; vi ses snart! för vi ska ju dit på torsdag, till lilla (?) borås :) planerade lite vad vi ska göra också, så ska vi sova hos kim och pontus och de ska sova hos oss. så blir det lite shopping med, vet dock inge bra shopping ställen där. förutom ullared - där är det bra billigt!

sen sa farmor att de hade öppnat en outlet i Säffle (kan det heta så?) så blir väl att vi åker dit och kikar, kommer bli jättekul :) ser verkligen fram emot det!

nu ska jag se på Eva och Adam, sen är det andra avenyn och sen parlamentet! ojoj :)




ha det så himla bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

ja jag hatar snöö nu! ja knalleland är skitkul! där finns ALLT man kan tänka sig! :)

2008-03-24 @ 18:59:10
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0