tisdag

är verkligen hur trött som helst, håller på att somna! tur att vi slutade cirkus 12 idag så jag har dragit en runda på stan, men det blev inge mer än lite nytt till necesären!
igår var jag och tränade för första gången på 3 veckor, drog ett bas-pass på friskis och det var inte ett dugg jobbigt så vi åkte och gymmade sen, eller gymma och gymma, sprang lite på rullbandet och sådär! :) gick jättebra förutom att på slutet var jag så trött så var det en gubbe som sa att jag va duktig så jag ÅKTE av rullbandet rätt i golvet, för jag skulle kolla vem det var så jag inte såg i syne, men det gjorde jag ju inte ;) men idag blir det ett medelpass sen blir det antingen boxning eller yoga! vi får la se :) imorgon är det jazz också, ska försöka hinna in med ett pass imellan där med! men det ser inte lovande ut..
har flera prov nu med i skolan, blir jobbigt det här!


Kommentarer
Postat av: gullefjun

kämpa på, du är så jävla duktig!!!

2008-03-05 @ 00:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0