torsdag

har precis varit och dansat, gick väldigt dåligt! jag tycker inte om min danstränare alls längre, hon lär fan ha överseende till mig som varit opererad.. men icke! men jag tror inte hon tycker om mej heller, så fort någon annan inte fattar så går hon igenom det 118 gånger, eller kan det vara så att jag inbillar mig?
ska iallafall ner nu, min käre släkt är här :) vi bestämde att jag och min kusin ska åka och bada i vårvik imorgon, det kommer flyta isbitar! :o men det har inte hindrat mig förr iaf :) jag ska va först i ;)



ha en bra kväll söta ni : )

Kommentarer
Postat av: ulrika

näe :) anna holm. Han var inte ens med dit :o

2008-03-20 @ 23:43:43
URL: http://ulrikahard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0