bara massa problem!

just nu är jag anti alltihop, och speciellt kärlek! jag hatar att det är såhär, verkligen hatar hatar hatar! jag skulle bra gärna vilja skriva ner allting som har hänt så får ni kommentera och säga vad jag ska göra! dock så vet jag inte om jag ska göra min blogg så personlig och jag gör nog idioti av vissa personer, men man kan ju alltid ändra namnen.. så får dem känna sig skyldiga eller något?
jag har ingen aning..

imorse åt jag iallafall världens godaste frukost, knäckemacka med massa grönsaker och keso! mums, finns det något bättre än det? ska börja plugga lite nu, kommer troligtvis inte bli något - som vanligt.. tv'en lockar mer än någonsin, bara lite kanske? äh jag vet inte, vi får höras sen!

Kommentarer
Postat av: jimmy

vill inte förlora dig wicky.. hoppas du mår bättre snart..saknar dig :( <3

2008-05-18 @ 15:42:12
Postat av: Linnea

Sv: haha tackar! ;D Jo jag dansar showjazz ;)

2008-05-18 @ 18:20:57
URL: http://liinneabjurner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0