"då bryr han ju sig"

har precis kommit hem efter en runda på stan, köpte två par skor, inget mer. lika bra det, mamma fyller ju 40 nu så jag lär väl köpa någon värsting present, så bäst att ha pengarna till det ;)
Skulle egentligen ut och gå med Bazze nu, men vi ska ta det någon annan dag. sällan vi skjuter upp allt, så typiskt! men jag mår inge vidare, plus att jag lär plugga matte som bara den och hon har träning. så vi får ses i helgen eller något istället! på tal om helgen så fick jag ett sms av Jimmy, han undrade om jag skulle ut till stugan i helgen för Pappa och Nina hade bjudit över hans familj till att grilla. så pappa, har ni det? va va va va? isånnafall kommer jag direkt ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

absolut, jag har bjudit över dom på Lördag, om vädret är fint och så....

2008-05-06 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0