Dåligt gjort

igår gick jag och la mig rätt tidigt, jag som hade tänkt att slå vara-vaken-rekord med min bror. fast jag hamnade i sängen (mamma om du ser det här, så vill jag mer än gärna ha en ny säng.) cirkus klockan tolv. vaknade vid 6 och försökte gå upp men jag kunde inte, det bara svartnade för ögonen. så jag la ner i sängen till klockan 9 och bosse var helt förvånad varför jag var vaken, jag brukar sova jätteläääänge annars.
så jag har ju naturligtvis gått och blivit sjuk igen, jag har skitont i min hals och är helt svimfärdig och feber som en jude. sitter inte riktigt perfekt. var väl bara för en vecka sen jag var såhär, knepigt.
jag har inte ätit något på hela dagen, och jag är inte ens hungrig? fattar inte vad det är för fel! och mamma ska åka och köpa pizza nu, känns ju kul när jag inte ens kan tänka på mat, haha

det blir förmodligen bara teve och mys ikväll , och det ska bli riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0