det är kalas

gud vad hästar är söta egentligen, farliga visst, men SÖTA! det var så mysigt att vara i stallet, dock åkte vi moppe dit vilket gjorde det mindre mysigt. johanna + moppe är ingen hit, och jag kan lova att jag aldrig har varit sådär rädd, satt och höll i mig jätte hårt  - som att jag skulle dö om jag släppte taget.
Pappsen har precis varit här och pratat lite, vi ska ut till stugan imorgon. ganska kul, med tanke på att jag och busungarna från gårdskär ska tälta nere Stigenberg, sen kommer ju Jimmy + familj på lördag så ska vi grilla! Som pricken på I´t så ska jag och johanna cykla ut dit, m-m, mycket skönt :) dock vet jag inte om jag kan än, pga den "pinsamma grejen" , men det visar sig ;)


Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Ja men usch nationella var inge kul alls :/ har hört att många tyckte det var svårt..

2008-05-08 @ 22:31:38
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0