efterfrysningar

Har precis kommit in efter en väldigt lång promenad med ingen annan än Johanna. vi gick och gick, sen satte vi oss vid kiosken,  så kom daniel och Bella (?) och var så sociala så :) vi snackade lite om det "nyaste" i bomhus världen, och det är väl inget annat man kan göra än att skratta. Vi gick och träffa lite annat folk också, tänk vad mycket folk det är ute nu egentligen! så roligt att träffa alla gamla kompisar, som man inte alls umgås med längre! träffade även på min kusin Niclas, och jag berättade min plan som jag hade planerat, men han dissa den nog!
Nu ska jag hoppa in i sängen, har såna ruggiga efterfrysningar så det är illa! är sovmorgon imorgon med, sen börjar vi med bokföring, och vet ni vad? det är fasiken kul!


tack jimpan, för att du är en sån underbar vän och för att du finns i alla lägen :) tack för alla råd, hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0