Godnatt med er

har precis fått massage av Bosse, otroligt skönt var det för jag har ont som fan i ryggen. jag ska gå till en kiropraktiker snart, och det ska bli hur nice som helst. imorgon ska jag nog till pappa så får han knäcka till ryggen på mig, det behövs verkligen. fattar inte hur den kan ha blivit såpass dålig ;P
sen om det är bra väder ska jag och Andreas ut och gå! Annars blir det väl en film med honom, så får vi får prata ut riktigt ordentligt :) jag behöver lite tips av en expert med, haha ;)
sen ska jag umgås med johanna, och på kvällsingen blir det grillning med folket eller party - den som lever får se :) nu ska jag gå ner och prata med pontus i vent (eller vad det heter), får se om han vågar prata med mig nu då. sen lär jag sova med William, eftersom jag hatar min säng mest av allt.

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0