gud vad skönt

när jag och hanna var ute och gick tidigare idag började vi prata om sommarjobb, vi är liksom i samma sits hon och jag (Nästan) då vi båda ska jobba nästan hela sommaren. ja, hela sommaren blir det för mig. Det är blandade känslor om det faktiskt, skit skönt att tjäna pengar, så att jag kan köpa precis vad jag vill när jag åker utomlands, och sen därefter också! men hur roligt är det att missa allting? visst, ingenting säger att jag kommer vara inne varje kväll för det kan ni glömma, men att gå och lägga sig två varje dag och upp fem är faktiskt ingen höjdare. sen på helgerna, för att få bästa färgen (det är ju faktiskt det jag är ute efter, att vara brun) så vill jag vara ute på Kullern. något säger mig att jag kommer vara väldigt tråkig i sommar.. men i neeeeeed the money, satt jag får väl offra mig :) jag kan ju lugnt säga att jag har världens bästa sommarjobb iaf, vem vill inte vara med ett par helsköna grabbs på volvo liksom? det är ju toppen;)

jag har beställt ny nagelförläningstid + klipptid. tycker att det är dags att fixa till sig lite nu när man är depp, då mår man alltid bra. jag funderar på kort, men jag vet inte. jag klagar alltid på att jag har så kort hår, så det känns inge bra då! nästa tisdag ska jag till lager 157 (en outlet) med pappsen + familj. ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Nice nice ;) Jo jag tränar 2grr i veckan.

2008-05-20 @ 09:33:17
URL: http://liinneabjurner.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: hahah ja du ;) Lite kanske (A) Själv? ^^

2008-05-20 @ 10:01:26
URL: http://liinneabjurner.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

God morgon!

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla jätte gärna in min webshop med fina öppningserbjudanden!

2008-05-20 @ 10:41:17
URL: http://www.jessi.se
Postat av: klara

men det är ju samma med jobbet för mig då kan vi umgås haha;):D

2008-05-20 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0