helt borta

jag är helt borta idag, har skitont i huvet och går och pratar för mig själv. så trött! när jag kom till johanna idag sa jag ; när tänder man brasan då? och bara det förklarar väl hur läget är just nu.
jag har precis varit och tränat iallafall, blev lite privatundervisning, haha ;) det var jag, elajn och bea där så vi körde bara på de roligaste danserna, och det gick så himla bra. var ganska jobbigt också, men det är så det ska vara ;) sen fick vi skjuts hem av Andreas, thank you for that.
Senare vet jag inte vad det blir, johanna ville hitta på något, Linn ville ut och gå och jag vill till Daniel för att se hur han mår. men jag vet inte hur det blir :)

här är lite bilder sen igår;



image49image50
image51image52

Kommentarer
Postat av: Tobbe

snygg du tjejen

2008-05-01 @ 22:54:58
Postat av: jessica

nycktraste brudarna vid busshållplatsen (A) haha.

2008-05-03 @ 18:19:08
URL: http://jessicamodd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0