helt slut som artist

kom precis hem från en rask promenad i hemlignby med Hanna. vi cyklade dit, gick 5an och cyklade hem, ganska bra av oss ändå! innan det så jazzade jag, och herregud vad roligt det var! roligaste gången på lääänge vill jag lova, så nu känner jag mig ännu mer motiverad till nästa termin :) funderar på om jag ska byta till Ackes, men jag vet inte - det återstår att se.

för övrigt är jag trött i både kropp och själ, en resa långt bort nu skulle inte sitta fel. tiden bara rinner i kapp mig, har velat åka till pappa enda sen i söndags men jag har så himla mycket att göra hela tiden, och det tar sån jäklarns tid att packa. Men imorn ska jag försöka åka dit, oavsett om jag kommer komma runt 10, för jag är hemma 9 imorn.. suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0