hur ska jag göra?

Nu är det de här med sommaren igen.. hur ska jag göra? ska jag jobba hela sommaren och få ihop pengar som jag verkligen kommer ha nytta av, då jag åker utomlands eller till gotland? eller ska jag bara jobba cirkus tre veckor och bara tjäna 15.000? och är det bättre om jag tar semester för att åka utomlands än att åka till gotland med bästa kompisarna? Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra! det mest dryga är att Kenneth (chefen) inte säger hur jag ska jobba heller.. jag skulle kunna tänka mig att jobba hela sommaren, visst går jag miste om mycket roligt, mycket solbränna osv. men vad är det som säger att jag inte kan sola solarium efter jobbet och ha roligt på kvällarna? jag blir ju minst lika brun och har minst lika roligt, så. plus att jag tjänar flera tusen på det.. men jag har allvarligt ingen aning.



hur tusan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0