O´hej och hå

jag blev förvånad över mig själv att jag vaknade så tidigt, försökte somna om men såg det otroligt underbara vädret. så tog på mig bikinin och satt ute och solade ett tag :) efter ett tag så gick jag och mamma ner till Fliskär (båthamnen) och jag fick stå för allt jobb. Men jag tyckte det blev jävligt bra faktiskt, är ganska nöjd med min insats! och att jag vågade stå uppe på taket och fixa där, lär jag ju ha lite cred för. tur att det var sol då också, så kunde man jobba i bikini med. har fått ganska mycket färg, och det känns underbart :)
jag måste, måste MÅSTE städa min garderob idag, men jag vill inte. jag vet att jag kommer slänga hälften (om inte mer) av kläderna, eller ja jag skänker ju dom till röda korset men ändå..
Nu tjatar mamma på att jag ska klippa gräset, och eftersom jag får pengar om jag gör det så är det en great deal, då behöver jag inte tänka på min jäklarns garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0