otur

i morse hade vi sovmorgon så vi hade idrott direkt, och på schemat stog Frisbee-golf, allt som har med frisbee att göra får mig att vilja gräva ner mig till Kina typ. det var obligatorisk närvaro så det var väl bara att visa Jonas (läraren) och alla andra mina skills. det första jag gjorde var att kasta min frisbee på en bil, och precis då kom Jonas och bara skrattade (?!) , jag trodde han skulle bli galen och sätta streck på mitt betyg ;D men icke sa nicke!
sen efter skolan så åkte jag och malin till Gösta Samuelsson och fixade grejs med APU'n, jag kommer stooooortrivas!! fyfan va kul det kommer bli, jag längtar så himla mycket :) och nu när jag kom hem så möttes jag av jordgubbar och kärlek av mamma, kan inte bli bättre! så nu ska jag vara en snäll liten flicka och klippa heeeela gräsmattan, fy tusan va jobbigt


imorgon börjar vi klockan ett och då är det orientering i hemlingby. känns som att orientering är min stora grej faktiskt, jag skulle nog kunna bli känd på det;)


Kommentarer
Postat av: hannah

a, det är de ! :P fast vi har inte exakt lika! :P för vi har ju haft det på individuella och har inte gjort samma grejer :):)

2008-05-22 @ 16:00:17
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: hannah frelin

Aa :p men madde, min lärare, sa att ni andra hade jobbat med Sverige också. och det har inte vi! :P vi har ju gjort allt supersnabbt på en termin ( & inte ens det) , medans alla andra har jobbat med allt i ett år! :p så vi har det lite körigt.

2008-05-22 @ 18:16:31
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0