patetiskt

det jag inte förstår, är att efterhängsna ex ska vara på deras förra killes tjejer. varför kan  du inte göra någon nytta av ditt liv? ha roligt, ut och umgås, och ge fan i att sabba mitt liv. du får inte ut någonting utav det och jag önskar du förstod hur patetisk du verkligen är!

vi hade nationella (maA) imorse, och fy tusan va klurigt det var. jag var helt okoncentrerad och satt och tänkte på så mycket annat, visserligen var det bra tankar men det blev lite stressad på slutet då jag hade cirkus 7 frågor kvar och läraren sa att nu är det 10 minuter kvar! resten av dagen satt vi och funderade på krönikan, vi ska ju skriva en krönika till en tidning och jag är lite smått nervös över det, jag hatar mitt sätt att skriva! Vi fick reda på våra individuella val också, det blev dans och "tala och uppträda i grupp", det sistnämnda valde jag som mitt sista val för jag visste inte var det var och jag var stressad. nu ångrar jag mig stort för jag behöver egentligen inte lära mig det, det är bara att köra på ! men jag förlorar ingenting på att ha det egentligen, kan vara kul att lära sig lite trix!

efter skolan så åkte jag och köpte present åt mamma, sen åkte jag och solade, så nu är jag brun! nu ska jag äta, för jag är hur hungrig som helst - som vanligt. sen ska jag kanske till skutskär och kolla på Jimmys match!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0