Så less på..

skitsnack. Det stämmer verkligen att man snackar skit om andra då man inte är nöjd med sig själva, och måste klanka ner på andra för att se sig själv bättre. jag umgås med en tjej som inte alls kan sluta snacka skit, att frysa ut henne är det inte på tal om, men hur roligt är det att lyssna? visst, jag sätter på mig mina låtsasöronpluppar och lyssnar inte på det hon säger, men att höra hennes röst / klagande dag ut, dag in är inte världens roligaste! har ingen aning om vad jag ska göra, jag har sagt åt henne att jag verkligen inte orkar lyssna på allt skitsnack och att jag är fullkomligt less på henne, men vad ska jag göra när hon inte lyssnar?

ja, tusen frågor - inga svar.  när jag kom hem idag var det jättestädat här hemma, faster har varit här och städat. var så skönt, så att tillochmed mamma funderade på att ha en "hemstädare(?)" hemma. skönt ;P
har precis kollat på gossip och desperete, och herremingud vilka bra program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0