Sjukdag.

jag drömde VÄRLDENS konstigaste dröm inatt, och mitt i det mest spännande så ringde Jimmy, så kunde jag inte somna om. typiskt! så jag gick upp och satt mig på en filt ute i solen med mamma och Myran, och just då var min mamma snällare än vanligt och frågade om jag ville tatuera mig istället för att operera mig (ni som känner mig väl vet vad det är för fel.) och det tackar man ju inte nej till! så vi åkte ner på stan, handlade lite smått och gott, jag valde outfit till mammas partay, och hur snyggt var det inte?
sen gick vi och kollade på tatuering grejer, så jag ska tillbaka på måndag och skissa lite och så :) gud vad glad jag är! och vet ni vad det bästa är? att jag slipper den där jävla rullstolen, och att jag kan leva min sommar precis som alla andra  :) jej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0