SKITDAG

åkte till mammas jobb efter jag slutat skolan, det är så roligt att vara där. När vi "övade" lite inför sommarjobbet så kom jocke förbi och sa att vi var exakta kopior av varandra. Tack, sa mamma skrattande. Fan va taskigt, sa jag. det förstörde min dag nästan.
när jag kom hem tänkte jag plugga men dum som jag var la jag mig i sängen , så jag somnade. inte så smart, då jag skulle ha åkt till Jimmy. men jag måste verkligen bli klar med arbetena, och allting, jag vill inte ha något kvar! sen skulle de ändå basta och se på hockey ikväll, med grabbarna, känns inte så skitkul att komma dit då! vet att det är lättare att umgås med killar, men då skulle jag känna mig helt ensam.. sen imorgon kan jag säkert inte heller, eftersom jag inte kommer bli klar med det här! fan va suuuuurt det känns.. men jag är inte på humör för att åka ändå ut dit faktiskt, vill jättegärna träffa Jimmy, men .. nja jag vet inte!


nu ska jag gå till ica och köpa tröstgodis, det funkar alltid!


Kommentarer
Postat av: Sabine

mmh godis ^^

2008-05-16 @ 19:49:04
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0