Stugan på G

Snart, mina vänner ska jag och Johanna åka till stugan. först ska jag bara hem och fika lite med släkten, informera dem om allt nytt som har hänt! sen ska jag och Johanna cykla till Gårdskär, vilket är en bra bit! jag citerar johanna ; det enda vi förlorar är kalorier. Sant, så sant.
Jag var inte med på idrotten pga. skada och vill inte överarbeta det, så jag går miste om helgen. Efter ett tag i solen skulle Ludde gå till hälsocentralen i Brynäs. så jag följde med och vi gick, vi gick och vi gick. jag kan ärligt säga att jag nästan inte kände igen mig någonstans, hade han sagt att vi var i Stockholm hade jag nästan gått med på det! men det var en trevlig pratstund vi fick iallafall, och tur är väl det.
Ska börja packa nu, så jag får med mig allt nödvändigt, funderar på om det var jag som skulle ta med mig tält också, men det hoppas jag att det inte var. att ta det på cykeln är väl ingen höjdare! ska stanna och köpa lite grejs vi kan grilla ikväll också, då vi ska sova nere vid havet med alla busar där,
jag kommer få en bra helg, hoppas ni också får det!

Kommentarer
Postat av: Ludde

Bra lokalsinne! =) *naat*

2008-05-11 @ 12:35:24
URL: http://ludwig24h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0