Underbart!

När släkten kom hit så hade Karin (min kusin) med sig sina två hundar, en riktig bjässe (jag lovar, han var upp till min navel och jag är ändå 1.73) och en söt liten pluttis! så det blev till att leka med dom hela tiden, jag är en riktig hund-älskare så jag kan säga att det var det bästa på den här dagen, förutom morgonen i morse då.
Nu har jag precis städat klart rummet, städat ur garderoben, plockat upp alla väskor sen helgen, städat ut mitt "sminkbord", damsugit, dammat, bäddat rent and you name it. tror ni att det kommer bli lite skönt att sova ikväll eller? det bästa som finns är att ligga nyduschad i en nybäddad säng i ett nystädat rum!
Nu gör släkten där nere (de som är kvar) lite mat, så får se vad vi ska äta! hoppas det är något gott, för jag är hungrig - som vanligt..
förästen, idag krusade jag håret! var jättemysigt att ha håret så, därav bilderna där nere.






Kommentarer
Postat av: Sabine

duktigt å städa ^^

2008-05-11 @ 21:04:11
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine

den får finfint, fick byta ner till en kortare stav för någon vecka sen.
lite öm efter all alkohol och rökning igår bara.
men om jag sköljer med listerine varannan dag i några dagar så går det över.

2008-05-11 @ 21:15:21
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine

ja det känns kalasbra :D hur nöjd som helst.
jo det är starkt, men man vänjer sig..

2008-05-11 @ 22:43:03
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0