vad är det för fel

.. på vädret egentligen? var ju alldeles soligt och skönt imorse, sen blev det regn och rusk, sen sprack det upp och nu är det alldeles blåsigt och kallt. när jag var nere i båthamnen (vi sjösatte båten) så höll jag på att flyga bort, då det blåste så mycket. var riktigt rädd att jag skulle tappa mobilen eller kameran i vattnet med, har ju hänt ett par gånger men nu har jag bestämt mig för att bli mer rädd om mina saker ;P
Imorgon har vi kursprov i historia, eftersom vi inte har något nationella där tycker lärarna att det är bättre att göra ett själv. behöver inte ens säga vad jag tycker om saken, det förstår ni nog redan! så nu ska jag ringa och beställa mat, sen ska jag lägga mig och läsa den otrooooligt spännande historia boken.. men det går snabbt! så jag ska nog ut och springa lite sen, sköntt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0