vad är det nuråååå

ja, jag skulle inte tippa fel om jag sa att jag börjar bli sjuk igen. Imorse orkade jag inte ens ta mig upp ur sängen, fast jag la mig i skaplig tid igår (och sov på dagen..). Så inte förräns klockan 12 försökte jag gå upp, men det bara svartnade för ögonen, men jag var tvungen att gå på toa så jag höll i mig i väggen, och så när jag kom in på toaletten så ramla jag? skitkonstigt, och jävligt rädd var jag! så jag låg på golvet där ett tag och så tänkte jag att det kanske blir bättre om jag får i mig lite frukost,  så jag tog en kesomacka och nu är det mycket bättre. känner mig dock inte hundra, men jag är en viking så inge grin nu eller.
Försöker plugga nu, går dock inge bra! jag fattar ingentiiiiing och då är det illa. Marknadsekonomi hit, och planekonomi dit. usch va arg jag blir ;P ska ringa och fråga V. om han kan det där, hört att han är knodd ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0