värsting dag!

fy tusan vad kul det har varit idag, har verkligen varit på glatt humör och personalen gör det inte sämre ;P fick sitta i växeln hela dagen och jag tror inte jag gjorde ett enda fel, känns skönt eftersom jag ska sitta där helt all by my own på måndag! fattar ni, heeelt själv?! helt galet hur de kan sätta en praktikant som mig där, haha. äh man lär sig väl av sina misstag.
vid tre åkte jag ner på stan för att möta sandra, vi satt oss och pratade lite. skönt att få det utlöst nu iaf, utlöst.. finns de ens något som heter så? äh.. hon kommer till mig ikväll iaf och då är det nog party, very nice.

läsa om min APU-dag? klicka här

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jag är lite halvkrasslig så jag ska bara ta det lugnt ikväll :)

2008-05-30 @ 17:04:30
URL: http://plastiquefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0