Bjuder på en liten lista!

Har jättetråkigt nu så nu kommer det en lååång lista =)


namn: Wiktoria Ahlin
piercingar: Oj, 7 i öronen och en i naveln =)
tatueringar:  twice, stjärna och text
längd: 173
skostorlek: 39 =)
hårfärg: Brun, men funderar på blondt igen
ögonfärg: Brunis!
motto: Varje besluts du fattar är ett beslut om vem du är - och inte vad du ska göra.
önskar du att du bodde någon annanstans?:  Ja, tänk att bo utomlands
dricker du?: Alkohol, eller vadå? Isånnafall ibland .
använder du droger?: Inte en chans
vilken parfym använder du?: På slutet har de blivit Adidas - fruity
vad är du rädd för?:  Grävlingar, mörker och döden.
har du gjort mycket som du ångrar idag? Det är klart jag har, men hade jag inte gjort dem hade jag inte lärt mig något idag.

senaste

filmen du hyrde:  Bring it on och The perfect man
filmen du köpte: Oj ! Det var några år sedan jag köpte en film så jag vet inte
boken du läste: Lovely bones
låten du hörde:  Leona Lewis - Take a bow
personen du ringde: jaa, johanna är ju den jag alltid ringer men hon har ringt mig 347892 gånger idag så :D
personen som ringde dig:  Josefine
tv-program du såg:   Dansbandskampen (H)
person du tänkte på: Pappa
personen du fick e-mail av: facebook
personen du fick brev av: Sjukhuset...
personen du fick sms av: Lajnus
gången hela din familj åt middag tillsammans: igår tror jag.

favorit
mat: Tonfisksallad, naturligtvis
låt: Det varierar , nu är det Take a bow med Leona Lewis = )
sak att göra: vara med mina bästa =)
sport: dansa
dryck: Mjölk!!!1
kläder: Svårt, leggins och en tunika eller baggyjeans !
Film: A walk to remeber, the notebook, benchwarmers.. ja, det är många

Bil: men inte vet jag, kan inga.
Serie: Despereta hemmafruar, gossip girl och prison break, andra avenyn. Dock hinner jag aldrig se vissa av dom på sin satta tid :(

har du någonsin
gråtit över en kille?: Som jag har..
gråtit över en vän?: Klart jag har .
ljugit för någon?:  faktiskt.
varit i slagsmål?: Nej jag skulle bara vinna.

antal
gånger du blivit sårad: Det är ju med olika saker, så ja,  hur många?
gånger du varit med i tv: Ingen aning
gånger ditt namn varit med i tidningen: haha ja, tidningen var ju alltid på källmur sen alla gånger man fyllde år, men jag vet inte hur många gånger.

ärr du har på kroppen: Många!

mobilen
hur många kontakter har du: 254

vem skrev du till sist: Patricia =)
vem är din 31a kontakt: men det är så svårt att räkna med min mobil :D
hur många sms har du skickat: vet inte hur man kollar de.

vad står det på ditt 5e sms: Följ med mig hem imorgon

ser hon/han som skickade sms:et  bra ut: Absolut

msn
hur många kontakter har du totalt: 403
vad heter du just nu: Wickanahlin.blogg.se
vem skrev du med sist: Repenning och Takin
är du beroende av msn: Nej, är du?
vad handlade din sista konversation om: Vilka bloggar David läser

vad har du gjort idag: Läst en dum bok
gillar du att slåss: Men alltså jag vinner bara, det är inte kul...
vad har du på dig: Svart linne, leggins
vad ska du göra ikväll: Plugga, Johanna, sova
vad är du allergisk mot: Hästar, troligen äpple med
använder du hårspray: Ja självklart.
kan du stå på händer: Som jag kan!
salt eller socker: Salt
gillar du ketchup: Njaaae , bara ibland
är du glad nu: Jag är väl alltid glad?;)
har du hållt på med mera än 2 killar på en kväll? -
var du glad igår: ja, jag var ju med min bästa vän =)
stockholm är: Sveriges huvudstad  =)
göteborg är: Ett ställe jag tycker om !
kan du sjunga: Kan väl alla? Sen hur det låter är ju en annan femma. Kom nyss att tänka på johanna när hon sjunger Evighet, sök till idol förfan ;)
spaghetti eller makaroner: Makaroner
land du vill besöka: Malaysia, Rom, Afrikat
när hade du sex sist: Det man inte vet, lider man inte av
den/dom du berättar allt för: Mammaaa, johanna
när va du riktigt lycklig sist: Igår =)

vad hatar du mest: Visst folk
vad ska du göra härnäst: Tänkte äta lite
Vem vill du träffa: huum, Blondinbella. Men det kanske slår in, eller hur Patricia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0