Botox ?

Skolan idag gick väldigt snabbt , var på en föreläsning med Manne Forssberg som var lite.. halvbra, alltså jag var så trött så jag lyssnade kanske på hela. Det är iallafall han som är författaren till boken Kukbruk. Har inte läst den, och är inte så sugen på det heller! Efter skolan blev det solning, som jag för övrigt borde ha skippat! Jag är en botox liknande kräfta i ansiktet nu, fyfan ;p Jag som tyckte att jag var röd innan haha! Men jag vägrar ge upp kampen om att vara vinterbrun alltså ;)
Idag är det onsdag, vilket innebär att jag skulle ha dansat. Dock har jag redan missat bussen så jag skiter i de.. tråkigt nog! Tänkte bara ta det lugnt och se på Ariel nu :D den nya filmen, wohoo! Sen så blir det rättskunskap =)


Manne Forssberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0