En dagens

Dagens humör: Sur och glad, hur nu det går ihop.
Dagens borde: Plugga och Packa
Dagens frisyr: Risigt, uppsatt !
Dagens klädsel: Mjukisar :)
Dagens planer: Plugga och packa..
Dagens vill ha: Pengar
Dagens längtan: Tyskland :)
Dagens beroende: Mobilen
Dagens tråkigaste: Mina uggs, stick och brinn va
Dagens person: Patricia
Dagens kommentar: Jag är så jävla hungrig så mitt saliv smakar gott
Dagens händelse: Imorse när jag drog till med en vinkning åt helt fel person
Dagens låt: So sick , funkar alltid
Dagens vän: Patricia, lite Ludwig också ;)
Dagens onyttiga: Hum... skolmat?
Dagens dryck: Mjölk
Dagens bästa: Två dagar kvar till Tyskland :) eller typ.. en och en halv :D
Dagens sämsta: ..........
Dagens lunch: Gröt
Dagens sötaste: Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0